Inloopbijeenkomst 2 juli over aanpak wateroverlast in het Gulpdal

Gepubliceerd op 24 juni 2019

Gulpdal foto

Op dinsdag 2 juli aanstaande organiseren de gemeente Gulpen-Wittem, Staatsbosbeheer, Provincie Limburg en Waterschap Limburg een inloopbijeenkomst over de aanpak van wateroverlast in het Gulpdal.

Vanaf 18.30 uur tot 20.30 uur zijn er medewerkers van gemeente Gulpen-Wittem, Staatsbosbeheer, Provincie Limburg en Waterschap Limburg aanwezig voor een toelichting of het beantwoorden van uw vragen over de voorlopige ontwerpen voor de aanpak wateroverlast in het Gulpdal. De bijeenkomst vindt plaats in Best Western Hotel Slenaken (Heijenratherweg 4, 6275 PC Heijenrath). U bent van harte welkom hierbij aanwezig te zijn.

Tijdens deze inloopbijeenkomst kunt u vanaf 18.30 uur tot 20.30 uur vrij binnenlopen en vertrekken wanneer u wilt. Medewerkers van de organiserende partijen zijn aanwezig om plannen en bijbehorende tekeningen toe te lichten, vragen te beantwoorden en aanvullende wensen of ideeën van aanwezigen in ontvangst te nemen.

In het najaar (september – oktober) organiseren de partijen nog een inloopbijeenkomst voor geïnteresseerden. Datum en tijdstip hiervan wordt nog bekend gemaakt.

Wij hopen u van harte te mogen begroeten op dinsdag 2 juli.