Inloopspreekuur Herinrichting Loobeek

Gepubliceerd op 18 juni 2020

In mei 2020 is Waterschap Limburg gestart met de herinrichting van de Loobeek. Over een lengte van ongeveer 6 kilometer wordt de Loobeek natuurlijk slingerend ingericht, waarbij rekening wordt gehouden met het aangrenzende grondgebruik en het voorkomen van wateroverlast. Het herinrichtingstraject ligt in de gemeente Venray, tussen de Merseloseweg en de Spurkt tot aan de grens met de provincie Noord Brabant (Smakt – Holthees).

Het project herinrichting Loobeek bevindt zich in de uitvoeringsfase en aannemer Van Beers Hoogeloon is volop aan de slag. Directie en toezicht is in handen van Viforis.

Inloopspreekuur

We begrijpen dat omwonenden en inwoners vragen hebben en we willen deze uiteraard graag beantwoorden. Daarom organiseren we  tot  aan de bouwvakantie wekelijks een inloopspreekuur op de woensdagen van 9.00 – 12.00 uur. Het gaat om de volgende data: 17 juni, 24 juni, 1 juli, 8 juli en 15 juli 2020.

De toezichthouder van Viforis is in de directiekeet aanwezig om vragen van omwonenden te beantwoorden of om meer uitleg te geven over het project. De directiekeet van aannemer Van Beers Hoogeloon bevindt zich aan de Spurkt 5, 5804 AR in Venray. Wees welkom!