Onze nieuwsbrieven

Weet wat er speelt

Wilt u op de hoogte blijven van alle ontwikkelingen bij Waterschap Limburg? Dan kunt u zich aanmelden voor de wekelijkse nieuwsservice en/of maandelijkse nieuwsbrief per gemeente. Het verschil tussen de nieuwsservice en nieuwsbrief per gemeente leggen we hieronder uit.

Nieuwsservice

Als u zich aanmeldt voor de nieuwsservice, ontvangt u wekelijks interessante artikelen over ons waterschap. Dit varieert van nieuws over onze waterstanden, financiën en belasting tot aan beheer en onderhoud.

Via de onderstaande link komt u op een aanmeldscherm waarop u zich meteen kunt aanmelden.

Aanmelden (1)

E-mails voor de nieuwsservice versturen we vanuit nieuws@wslimburg.nl. Heeft u niks ontvangen? Kijk dan altijd even in uw spam-mailbox.

Nieuws uit uw gemeente

Met de nieuwsbrief uit uw gemeente ontvangt u maandelijks al het nieuws over onze projecten uit uw buurt. Dit kan gaan over dijkversterkingen, bewonersbijeenkomsten en het herinrichten van beken.

Via de onderstaande link komt u op een aanmeldscherm waarop u kunt aangeven van welke gemeente u het nieuws wilt volgen.

Aanmelden

E-mails voor de nieuwsbrief per gemeente versturen we vanuit nieuws@wslimburg.nl. Heeft u niks ontvangen? Kijk dan altijd even in uw spam-mailbox.