Bewonersbijeenkomsten Well

De afgelopen periode hebben we een aantal bewonersbijeenkomsten georganiseerd. Met de bewoners van de Grotestraat 13 t/m 49 hebben we tijdens een tuinsessie gesproken over locatie van de coupure in de tuin en de voorkeur voor de verhouding muur – glas.

De bewoners van Oud Well Midden hebben we geïnformeerd over de koers van de inrichting van het dorpsplein en het toekomstige binnendijks gebied tussen Grotestraat 7 en 7a en de bewoners van het deelgebied Oud Well Kasteelzijde zijn geïnformeerd over de koers van het ontwerp van het kasteel en de besluitvorming over de voorkeursvariant.

Begin april staat een stuurgroep gepland waarin onder andere besluitvorming over het Voorlopig Ontwerp (VO) 1 op de agenda staat. Belanghebbenden worden na de stuurgroep geïnformeerd over het vervolg. De stuurgroep bestaat uit een bestuurlijke vertegenwoordiging van de projectpartners (Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat, Rijkswaterstaat, Provincie Limburg, Gemeente Bergen en Waterschap Limburg).