Informatiebijeenkomsten Vierwaarden: waterveiligheid en ruimtelijke ontwikkeling langs de Maas

Gepubliceerd op 17 april 2023

Gemeente Venlo en Horst aan de Maas, Provincie Limburg, het Rijk en Waterschap Limburg gaan samen op zoek naar een pakket aan maatregelen om de waterveiligheid en de ruimtelijke  kwaliteit van het karakteristieke Maasdal ten noorden van Venlo te verbeteren. Denk aan versterking van landschap, recreatie en natuur. Dit doen zij samen met bewoners, ondernemers en andere belanghebbenden.

Namens de partners organiseert Waterschap Limburg in mei een aantal informatiebijeenkomsten. Bewoners en organisaties ontvangen alle relevante informatie over het project en de manier waarop kan worden meegedacht over de opgave tijdens deze verkenning. Tijdens de bijeenkomsten is er ruimte om vragen te stellen, ideeën te delen en het gesprek aan te gaan.