Ontwerp-omgevingsvergunning Wet natuurbescherming Arcen ter inzage

Eind vorig jaar zijn diverse plannen voor de dijkversterking, - dijkverlegging en beekherstel in Arcen ter inzage gelegd. Hiervan is de ter inzage legging inmiddels afgerond. We hebben toen ook aangekondigd dat de ter inzage legging van de Gecombineerde ontwerp-omgevingsvergunning Wet natuurbescherming voor diersoorten en gebieden (incl. stikstof) volgt in 2024. Inmiddels is het zover dat ook deze ontwerp-omgevingsvergunning Wet natuurbescherming ter inzage ligt.

Hieronder lichten we toe waar u de documenten kunt inzien en hoe u een zienswijze kunt indienen. De ontwerp-omgevingsvergunning Wet natuurbescherming ligt van vrijdag 23 februari 2024 tot en met donderdag 4 april 2024 ter inzage.

Waar kunt u de documenten inzien?

Via het Provinciaal blad op Overheid.nl kunt u de documenten inzien en hierop reageren met een zienswijze onder bepaalde voorwaarden. U komt er direct via deze website, waar een en ander wordt toegelicht. Werkt de link niet? Ga dan naar U kunt ze vinden via https://zoek.officielebekendmakingen.nl. Geef dan de zoekterm Arcen en publicatieperiode februari t/m heden aan en vink Provinciaal Blad aan.

Terug naar projectenpagina