Wekelijks het laatste nieuws van Waterschap Limburg in uw mailbox

Vanaf woensdag 8 november kan iedereen zich abonneren op de nieuwe Nieuwsservice van Waterschap Limburg. De Nieuwsservice is bedoeld voor inwoners, partners, medewerkers, bestuurders en pers. Eigenlijk voor iedereen die geïnteresseerd is in het laatste nieuws van Waterschap Limburg.

Hoe abonneert u zich op de Nieuwsservice?

Ga naar de aanmeldpagina voor nieuwsbrieven en meld u aan. Om het aanmeldproces af te ronden ontvangt u een e-mail ter verificatie. Klik op de aanmeldknop en volg de verdere instructies op het scherm. Vanaf dan ontvangt u elke donderdag het laatste nieuws van Waterschap Limburg.

Aan de slag met doelgroep- en projectnieuwsbrieven

Op dit moment bereiden we enkele nieuwsbrieven per doelgroep voor. Denk hierbij aan inwoners, agrariërs, dijkwachten en leraren. Ook kunnen we dadelijk op projectniveau nieuwsbrieven verspreiden. Via onze website, nieuwsservice en sociale media laten we weten wanneer u zich hierop kunt abonneren.

Voor inwoners: de gemeentelijke nieuwsbrief

Begin volgend jaar kunnen inwoners (en natuurlijk andere geïnteresseerden) zich abonneren op een nieuwsbrief per gemeente. In die nieuwsbrief vindt u nieuws over onze projecten en programma’s (Water in Balans en het Hoogwaterbeschermingsprogramma) die in de betreffende gemeente worden uitgevoerd. Ontvangt u nu al een nieuwsbrief van Water in Balans of het Hoogwaterbeschermingsprogramma? Dan verandert er weinig. We informeren de huidige abonnees te zijner tijd over de te nemen stappen. Deze nieuwsbrief kan aangevuld worden met relevant corporate nieuws.