Inloopbijeenkomst dinsdag 30 oktober dijkversterking Willem Alexanderhaven Roermond

Gepubliceerd op 25 oktober 2018

Roermond W. Alexanderhaven

Op dinsdag 30 oktober houden we in Café Meneerkes aan de Mijnheerkens 1 in Roermond een inloopbijeenkomst. Vanaf 16.00 uur tot 18.00 uur zijn medewerkers van Waterschap Limburg aanwezig voor een toelichting of het beantwoorden van uw vragen.

De inloopbijeenkomst is ingericht als een informatiemarkt vanaf 16.00 tot 18.00 uur. U kunt binnenlopen en vertrekken wanneer u wilt.

Waterschap Limburg heeft, samen met belanghebbenden, de mogelijke oplossingen voor WA haven Roermond onderzocht. De resultaten leggen we op 7 november voor aan de Stuurgroep Noordelijke Maasvallei, die bestaat onder andere uit Waterschap Limburg, Rijkswaterstaat, Provincie Limburg en de gemeente Roermond. De Stuurgroep spreekt een bestuurlijke voorkeur uit voor het voorkeursalternatief (VKA) en geeft dit als advies aan het Dagelijks Bestuur van Waterschap Limburg waar besluitvorming plaatsvindt.
Wij vinden het erg belangrijk dat u als belanghebbende goed op de hoogte bent en we willen graag uw reactie.

Data bijeenkomsten

Ook voor de andere dijkversterkingsprojecten organiseren we inloopbijeenkomsten. Hieronder vindt u alvast de data van deze bijeenkomsten. Alle bijeenkomsten duren van 19.00 tot 21.00 uur, tenzij anders aangegeven.

• Buggenum, maandag 12 november in De Roffert aan de Berikstraat 11
  • Thorn – Wessem, donderdag 22 november (van 16.00 tot 20.00 uur) in De Grote Hegge aan de Waterstraat 9
  • Arcen, dinsdag 27 november in Hotel Arcen aan Raadhuisplein 6
  • Well, maandag 3 december in De Buun aan Kasteellaan 25
  • Baarlo – Hout-Blerick, maandag 10 december in Raodhoas aan Antoniusplein 2 in Blerick
  • Heel, dinsdag 11 december in Don Bosco aan de Monseigneur Savelbergweg 100

Voor de dijktrajecten Beesel, Belfeld en Nieuw Bergen vinden de inloopbijeenkomsten in het eerste kwartaal van 2019 plaats. Informatie hierover volgt later.